Гарантійні умови ТМ NITECORE
Дякуємо за покупку продукції ТМ NITECORE!
Щоб ми могли забезпечити високий рівень обслуговування, будь ласка, уважно ознайомтеся з умовами та збережіть гарантійний талон і оригінал чеку після покупки.
Основні умови
- Протягом 14 днів з моменту покупки компанія NITECORE замінить несправну продукцію на ту ж модель або на модель з аналогічними характеристиками, якщо початкова модель відсутня або знята з виробництва.
- ТМ NITECORE надає гарантію на продукцію до 5 років . Точний строк для конкретного товару зазначено у картці товару на нашому сайті. Протягом зазначеного терміну виконується гарантійний ремонт.
- Якщо в період гарантії виріб знято з виробництва і відсутні необхідні деталі для ремонту, ми підберемо виріб NITECORE з аналогічними характеристиками для заміни.
- Якщо ви бажаєте замінити несправний товар на новий, ми, як постійному клієнту, запропонуємо новий товар із максимально можливою знижкою.
Період гарантійного обслуговування (у місяцях)
Група товарів | Гарантія, міс. |
| Ліхтарі без вбудованого акумулятора | 60 |
| Ліхтарі з вбудованим акумулятором | 24 |
| Сонячні панелі | 24 |
| Power Bank | 18 |
| Вентилятори для фотостудій | 18 |
| Компресори для фототехніки | 18 |
| Акумулятори (не батарейки) | 12 |
| Зарядні пристрої | 12 |
| Електростанції | 12 |
| Портативні туристичні вентилятори | 12 |
| Фумігатори | 12 |
| Туристичні насоси | 12 |
| Велосипедні насоси | 12 |
| Активні навушники | 12 |
| Тактичні кнопки | 12 |
| Металеві кріплення | 12 |
| Титанові та алюмінієві ручки і олівці | 12 |
| Інші товари з титану | 12 |
| Рюкзаки та сумки | 3 |
| Аксесуари | Обмін та повернення протягом 14 днів |
Якщо ви не знайшли потрібну групу в таблиці, ознайомтеся з інформацією безпосередньо у картці товару — там зазначено актуальний термін гарантійного обслуговування.
Випадки анулювання гарантії
- Товар піддавався несанкціонованому ремонту або модифікації третіми особами.
- Несправності або пошкодження, спричинені штучним руйнуванням, несанкціонованою модифікацією або реконструкцією.
- Несправності або пошкодження через неправильне використання, зберігання або обслуговування (див. інструкцію користувача), наприклад:
- використання налобного ліхтаря для підводного плавання або на автомийках високого тиску;
- втрата ущільнювального кільця, відсутність мастила різьбових з’єднань;
- інші випадки неправильної експлуатації продукції.
- Пошкодження, спричинені несправністю або протіканням батареї/акумулятора.
- Звичайне зношування та/або вигорання. Гарантія не поширюється на зовнішній вигляд виробу та знос комплектуючих/витратних матеріалів.
- Вироби з відсутнім, пошкодженим або неповним серійним номером.
Повернення протягом 14 днів
Повернення товару. Ми приймемо товар і повернемо кошти за умови:
- товар не був у використанні;
- на товарі немає видимих пошкоджень;
- збережена повна комплектація;
- збережено товарний вигляд упаковки, виробу, аксесуарів та документації.
Відправка товару на ремонт, повернення або обмін
Відправка товарів для гарантійного/постгарантійного ремонту, повернення або обміну здійснюється тільки транспортною службою Нова Пошта та оплачується клієнтом.
Контакти сервісного центру
З усіх питань сервісного обслуговування звертайтесь у сервісний центр:
Телефон: +38 (067) 328-00-60
Viber: пишіть на той же номер
E-mail: service@nitecore.ua
Режим роботи
Пн–Пт: 10:00–14:00
Сб–Нд: вихідні
У неробочий час, будь ласка, пишіть на service@nitecore.ua — відповімо наступного робочого дня.















