Гарантійне обслуговування товарів TM Nitecore

Гарантійні умови ТМ NITECORE

Дякуємо за покупку продукції ТМ NITECORE!
Щоб ми могли забезпечити високий рівень обслуговування, будь ласка, уважно ознайомтеся з умовами та збережіть гарантійний талон і оригінал чеку після покупки.

Основні умови

  • Протягом 14 днів з моменту покупки компанія NITECORE замінить несправну продукцію на ту ж модель або на модель з аналогічними характеристиками, якщо початкова модель відсутня або знята з виробництва.
  • ТМ NITECORE надає  гарантію на продукцію до 5 років . Точний строк для конкретного товару зазначено у картці товару на нашому сайті. Протягом зазначеного терміну виконується гарантійний ремонт.
  • Якщо в період гарантії виріб знято з виробництва і відсутні необхідні деталі для ремонту, ми підберемо виріб NITECORE з аналогічними характеристиками для заміни.
  • Якщо ви бажаєте замінити несправний товар на новий, ми, як постійному клієнту, запропонуємо новий товар із максимально можливою знижкою.

Період гарантійного обслуговування (у місяцях)

Група товарів

Гарантія, міс.

Ліхтарі без вбудованого акумулятора60
Ліхтарі з вбудованим акумулятором24
Сонячні панелі24
Power Bank18
Вентилятори для фотостудій18
Компресори для фототехніки18
Акумулятори (не батарейки)12
Зарядні пристрої12
Електростанції12
Портативні туристичні вентилятори12
Фумігатори12
Туристичні насоси12
Велосипедні насоси12
Активні навушники12
Тактичні кнопки12
Металеві кріплення12
Титанові та алюмінієві ручки і олівці12
Інші товари з титану12
Рюкзаки та сумки3
АксесуариОбмін та повернення протягом 14 днів

 

Якщо ви не знайшли потрібну групу в таблиці, ознайомтеся з інформацією безпосередньо у картці товару — там зазначено актуальний термін гарантійного обслуговування.

Випадки анулювання гарантії

  1. Товар піддавався несанкціонованому ремонту або модифікації третіми особами.
  2. Несправності або пошкодження, спричинені штучним руйнуванням, несанкціонованою модифікацією або реконструкцією.
  3. Несправності або пошкодження через неправильне використання, зберігання або обслуговування (див. інструкцію користувача), наприклад:
  • використання налобного ліхтаря для підводного плавання або на автомийках високого тиску;
  • втрата ущільнювального кільця, відсутність мастила різьбових з’єднань;
  • інші випадки неправильної експлуатації продукції.
  1. Пошкодження, спричинені несправністю або протіканням батареї/акумулятора.
  2. Звичайне зношування та/або вигорання. Гарантія не поширюється на зовнішній вигляд виробу та знос комплектуючих/витратних матеріалів.
  3. Вироби з відсутнім, пошкодженим або неповним серійним номером.

Повернення протягом 14 днів

Повернення товару. Ми приймемо товар і повернемо кошти за умови:

  • товар не був у використанні;
  • на товарі немає видимих пошкоджень;
  • збережена повна комплектація;
  • збережено товарний вигляд упаковки, виробу, аксесуарів та документації.

Відправка товару на ремонт, повернення або обмін

Відправка товарів для гарантійного/постгарантійного ремонту, повернення або обміну здійснюється тільки транспортною службою Нова Пошта та оплачується клієнтом.

Контакти сервісного центру

З усіх питань сервісного обслуговування звертайтесь у сервісний центр:

Телефон: +38 (067) 328-00-60

Viber: пишіть на той же номер

E-mail: service@nitecore.ua

Режим роботи

Пн–Пт: 10:00–14:00

Сб–Нд: вихідні

У неробочий час, будь ласка, пишіть на service@nitecore.ua — відповімо наступного робочого дня.

Введіть номер телефону.

Ми Вам передзвонимо для оформлення замовлення. Графік роботи менеджерів:
Пн-Пт: 09:00 - 19:00
Сб: 10:00 - 15:00

MONITORING