Гарантія

Гарантія та підтримка

Дякуємо Вам за вибір NITECORE! Компанія "NITECORE Україна" надає офіційну гарантію 5 років на ліхтарі Nitecore. Для того, щоб у нас була можливість надати Вам максимальну інформаційну та технічну підтримку, просимо після придбання продукції NITECORE зберігати чек і гарантійний талон, а також ознайомитися з умовами гарантійного та післягарантійного обслуговування.

Гарантійне обслуговування

По закінченню 14 днів після покупки вступає в силу гарантійний період, протягом якого продукція NITECORE буде безкоштовно відремонтовано або замінено на нову (при неможливості ремонту) в разі появи несправності внаслідок нормального використання і при дотриманні умов експлуатації. Для різних товарів встановлені певні гарантійні терміни:

  • Ручні і налобні ліхтарі - 5 років з дати покупки
  • Зарядні пристрої, акумуляторні батареї (акумулятори), виносні, тактичні кнопки - 12 місяців з дати покупки.

Післягарантійне обслуговування

По закінченню періоду гарантійного обслуговування, вступає в силу післягарантійне обслуговування Nitecore.

Післягарантійне обслуговування покриває витрати на ремонт і технічне обслуговування, при цьому необхідні для ремонту / заміни аксесуари та запасні частини оплачуються Клієнтом додатково.

З усіх питань щодо сервісного обслуговування - прохання звертатися в сервісний центр за телефоном:

+38 (067) 328-00-60

За цим номером також можна писати нам у Viber.

Режим роботи сервісного центру:

ПН-ПТ: з 10 до 14

СБ-ВС: вихідний

У неробочий час пишіть Текст повідомлення service@nitecore.ua

Повернення протягом 14 днів

Повернення товару. Ми приймемо товар і зробимо повернення коштів при дотриманні наступних умов:

  • товар не був у експлуатації
  • на товарі немає видимих ​​пошкоджень (відколів, подряпин, тріщин і т.п.)
  • збережена повна комплектація
  • збережений товарний вид упаковки, самого товару, що входять в комплект аксесуарів і документації

Ануляція гарантійного обслуговування

  • Поломка або пошкодження, які виникли унаслідок сильного удару, ремонту неавторизованих представниками або самостійної заміни деталей, неправильного використання, зберігання або обслуговування, внаслідок протікання елемента (-ів) харчування
  • Не надані необхідні документи - товарний чек і гарантійний талон
  • Поломка або пошкодження, які виникли внаслідок використання складових частин або аксесуарів низької якості інших виробників NITECORE

Відправлення товарів для гарантійного, післягарантійного ремонту, повернення або обміну оплачується за рахунок клієнта.

Введіть номер телефону.

Ми Вам передзвонимо для оформлення замовлення. Графік роботи менеджерів:
Пн-Пт: 09:00 - 19:00
Сб: 10:00 - 15:00

MONITORING